“Onze zoon is erg goed geholpen bij zijn therapietraject. Dit is altijd in goed overleg gegaan met fijn contact met de verschillende therapeuten. De optie om ook (een deel van) de therapie bij de paarden te kunnen doen was voor ons een geweldige mogelijkheid. Het is wel gebaseerd op de gewone therapietechnieken, maar dan op een hele fijne plek waarbij de paarden een fantastische spiegel en hulp zijn. Hulp werd snel aangepast indien nodig. Veel en duidelijk plannen en evaluaties. Kortom, wij zijn zeer tevreden en zouden deze praktijk zeker aanraden”
Moeder zoon 12 jaar, maart 2026
